Kylan har kommit

Kylan har hittat till connecticut. -15 grader har det varit idag. Jag såg på nyheterna att ett nyhetsankare i Minnesota hade ett glas med vatten, och när hon kastade upp det i luften så frös vattnet till is innan det slog ner i marken. Man får väl bara hoppas att det inte blir så allvarligt här!

Idag var jag nere på postkontoret, det är i stort sett det enda jag gjort idag förutom att tvätta. Jag skickade en födelsedagspresent till min lillebror. Egentligen skulle jag inte skicka något då jag köpte en ny dataskärm till honom innan jag åkte, men jag hittade en fin plånbok från Tommy Hilfiger på Marshall's som jag köpte för inte alls mycket pengar. 
Igår kom även paketet till pappa, det tog gabska exakt 4 månader för det att komma fram. Jag hoppas att det inte ska ta lika lång tid denna gång! 

Nu ska jag kolla på paradise hotell, äntligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0