O.P.I

Efter att jag släppt av min värdpappa vid tågstationen idag åkte jag till Marshall's och shoppade lite. Det blev två nagellack från O.P.I, ett svart och ett i silver som glittrade. På köpet fick man en liten necessär också och det betalade jag endast 50 spänn för. Om jag inte har helt fel kostar dom lacken 100 kr styck i Sverige. Jag köpte också en T-shirt från adidas att ha till vardags som jag endast gav 65 kr för. Jag köpte också födelsedagspresent till den äldsta som fyller 10 år imorgon. Jag frågade min värdmamma om hon hade något tips på vad jag kunde köpa, och då han inte leker med leksaker direkt längre och är väldigt kräsen med kläder så sa hon godis. Så det fick det bli! 

Idag måste jag nog säga att jag känner mig väldigt nöjd med tillvaron också. Barnen är glada och då blir även jag glad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0