Sängliggandes

Vaknade upp hos Marlies efter gårdagens utgång. Hennes allra sista utgång i USA, sorgligt tycker jag. Vi hade iallafall jättekul igår! Vi började i stamford och slutade i white plains i new york. 
Det var inte kul att vakna upp imorse. Har aldrig någonsin mått så dåligt. Då jag inte drack så mycket igår så förstår jag inte hur det kunde hända. Jag har iallafall legat i sängen hela dagen. Min värdmamma var till och med så snäll och sa att jag inte behövde jobba idag, för hon såg på mig att jag inte mådde bra. 

Imorgon ska jag ha personlig träning på morgonen på kvällen har vi lcc-möte och då ska vi ha en spinningklass.. Varför utsätter hon oss för det?!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0