Sluta tramsa


Fick denna kommentar av min kära lärare jag hade på gymnasiet. 
Och ja, hon har helt rätt! Men måste säga att utan min kära pappa hade det aldrig gått. Så tack tack tack till honom! 
Så i början på nästa vecka bokar jag och en vän resan till Hawaii! Min kompis Johanna ska även boka resan till samma datum också. Hur kul?!
Detta har varit min dröm länge och nu ska den äntligen bli verklighet! Nu har jag verkligen något att se fram emot och något som ger mig lite extra pepp när dagarna känns gråa och trista. 

Bilderna kommer från au pair adventures (företaget som arrangerar det hela) hemsida!










Kommentarer
Postat av: Camilla

Heja dig Stephanie! Och klart att jag hade rätt, vad annars liksom? Sååå glad för din skull. 😃😃😃

Svar: Tack Camilla! Det ska bli så himla kul :D
stephaniekr.blogg.se

2014-01-30 @ 23:26:28
Postat av: madde

De gjorde du verkligen rätt i.ser helt underbart ut.:D

Svar: Visst gör det?! :D
stephaniekr.blogg.se

2014-01-30 @ 23:37:22
Postat av: Sarah

Ser jättehärligt ut!! Hur mycket kostade det? Hur mycket sparade pengar hade du med dig när du kom till USA? :)

Svar: Paketpriset var ca 5000 kr! Där ingår mat, boende och alla aktiviteter + utrustning som behövs och en guide hela veckan. Dock ingår inte flyget, och från new york kostar det 5000-6000 kr.
Jag hade med mig ca 3000 kr till USA! Men sen har jag ju mitt svenska kort här också :)
stephaniekr.blogg.se

2014-01-31 @ 13:41:19
URL: http://www.sarahdaniella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0