Fråga



Först och främst måste jag bara säga att det är jättekul att få frågor! 

Denna fråga var lite svår.. Jag har tänkt länge och jag tror faktiskt att mitt svar är nej. 
Ett helt år är en väldigt lång tid, och jag kommer nästan hinna se allt jag har velat sett på denna tid. Är det något jag inte kommer hinna se så kommer jag absolut att åka dit på semester någon gång i framtiden, men inte som au pair.
Detta är verkligen världens bästa upplevelse, man träffar vänner för livet, upptäcker nya platser och man växer otroligt mycket som person. Men ett år räcker för mig. 
Skulle jag åka iväg någonstans igen så skulle jag vilja testa på ett nytt land! Irland verkar spännande. Tänk att få bo på en liten gård på landet i Irland. Eller kanske England?

Jag hoppas att du fick bra svar på din fråga och att jag inte svävade bort ally för mycket. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Joda jag fick svar, tack :)

2014-03-06 @ 06:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0