Fråga



Hej Amanda! Vad kul att du vill bli au pair. 
Organisationen jag åker med heter Cultural Care Au Pair. Jag har hört att det är sen dyraste organisationen man kan åka med men jag kände ändå att detta var rätt för mig. 
Jag vet att det är många som har haft problem med dom, speciellt gällande rematch, men jag har inte haft några som helst problem.
Dom är hjälpsamma och stöttande i ansökningsprocessen. 

Mina barntimmar fick jag ihop genom att praktisera på dagis, hjälpa till med knatteridning på ridskola, ta hand om syskon och genom olika arbetsuppgifter jag hade i skolan. Jag gick barn och fritid på gymnasiet och då fick vi leda grupper med barn lite då och då. 

Jag hoppas du kommer iväg som au pair, det är en upplevelse för livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0