Gel manikyr

Igår var det tjejkväll hemma hos Johanna! Vi åt tacos och spelade Uno tills det blev alldeles för sent. Det var väldigt trevligt. 

Idag har jag hängt med min värdmamma och delvis äldsta värdbarnet hela dagen. Vi började med att åka till Apoteket och hämtade lite medicin, sen åkte vi till party city för att handla en kostym till J (äldsta värdbarnet) som har något event på skolan på måndag. 
Efter det åkte vi till YMCA, ett gym med bassäng och basketbollpplan, där J skulle ha en play date med hans kompis. Dom kom 45 min för sent så vi satt och kollade på när J spelade basketboll. Han är så himla duktig!
När hans kompis kommit drog jag och min värdmamma till Coco Nail Spa för att göra våra naglar. Så himla snällt av henne att bjuda mig på det! Dock var hon som gjorde mina naglar inte alls bra.. Hon var stressad, pratade i telefon samtidigt, gjorde olika form på varje nagel och det var väldigt ojämnt. Men det var iallafall skönt att bli lite ompysslad och medan man satt i stolen och fick naglarna gjorda gav dom en massage. 
Nu har Värdföräldrarna precis åkt iväg och jag jobbar denna lördagkväll. Helt okej för mig. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0