Hawaii

Idag började jag dagen med att följa med mina värdföräldrar till skolan där J hade någon slags redovisning av ett skolarbete han har hållt på med i flera veckor. Han var väldigt duktig! 
När jag kom hem fyllde jag i ett formulär för en helgkurs i April. Jag la på brevet i brevlådan så nu är det klart! Nu behöver inte det ligga och gnaga i huvudet att jag måste fixa de sista creditsen. Himla skönt! 
Jag ringde också till Au Pair Adventures och bytte datum på min Hawaii-resa till den 1:a september istället för den 8:e. Den resan blev även garanterad (det måste vara minst 4 anmälda för att resan ska bli av) så jag ringde in och betalade handpenningen på en gång. Nu är det flyg som ska bokas och resten av betalningen (som jag har fram till augusti att betala) sen är allt klart! Flyget hem från Hawaii väntar jag lite med att boka då jag ska stanna i Kalifornien i några dagar innan jag åker hem till värdfamiljen. Vet inte hur många dagar jag ska stanna än, så det får bokas senare. Efter det kommer jag vara hos värdfamiljen i 2-3 dagar så jag kan tvätta och packa innan det bär av hemåt!

Imorgon ska vi äntligen hämta den nya bilen. Det skulle vi ju egentligen ha gjort i lördags men det blev inte så helt enkelt. Så jag och min värdpappa ska åka och hämta bilen imorgon, får se vilken bil jag får köra hem! Även fast det är en begagnad liten Saab så är jag ändå exited. Det kommer innebära så mycket mer frihet för mig!

Nu ska jag titta på paradise hotell och sen ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Undrade lite grann bara, du behöver ej svara om du inte vill.
Men jag har följt din blogg sen du reste.
Då pratade du om din kille, men du har inte nämnt honom en enda gång vad jag sett.
Varför inte ?

2014-03-18 @ 07:06:49
Postat av: [email protected]

Hei Steffi.
Koselig å følge deg på "bloggen" fra dag til dag.
Veldig glad for at du trives og har det bra. Her hos meg er alt vel.
Skal reise til hytta i Påsken. Lykke til videre.
Hilsen farmor.

Svar: Hej farmor! Vad kul att höra. Jag tänkte snart skicka ett brev till dig.
Kram!
stephaniekr.blogg.se

2014-03-19 @ 16:20:48
URL: http://stephaniekr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0