Jobb

Hela dagen idag har i stort sett bestått av jobb. Vaknade en timme försent imorse då jag måste ha stängt av klockan, men barmen var vakna så det var bara att få på dom kläder och ge dom frukost. 
Direkt efter att barnen åkt till skolan blev jag upphämtad av min värdmammans kompis för att sedan vara barnvakt till hennes lilla kille. Alla gånger jag har träffat honom har han varit gabska blyg, men så fort hans mamma åkt så fick jag en rundtur i huset av honom och han pratade på som aldrig förr! Vi lekte hundra olika lekar och spelade hundra olika spel. Han lekte nämligen bara en lek i fel minuter innan han ville byta lek. 
Jag jobbade i lite mer än 4 timmar och fick 70$. Helt klart värt det! 
Just ja, dom hade en hoppborg i deras källare! Hur galet?

När jag kom hem igen hade jag en timme ledigt innan jag hämtade upp J och D i skolan. Jag har jobbat ända sen dess och jobbar fortfarande. Jobbar till ca 23 idag. Becca kommer runt 22 och när Värdföräldrarna kommer hem blir det utgång! Det blir stamford och förhoppningsvis avslutar vi i white plains. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0