University of Bridgeport

Här var det tomt, som vanligt. Kan börja med att säga att jag åkte till Costco själv i fredags. Johanna vaknade nämligen runt 14 tiden då hon nyss kom hem från Hawaii och inte riktigt är i rätt tidszon än. Jag gick runt ett tag och tittade på allt som fanns, ska definitivt dit när jag har mer pengar. I min kundvagn låg iallafall en mysig munkjacka (heter det så?) och 1 kg chasewnötter. När jag skulle betala så slog hon bara in nötterna, och eftersom att jag inte upptäckte det förrän efteråt så tänkte jag att jag provar att gå ut ändå. Man måste nämligen alltid visa kvittot för en vakt innan man går ut så dom är säkra på att man inte glömt något. Han tittade inte ens på kvittot. Så tröjan var gratis, inte helt fel. 

På kvällen kom Johanna och vi lagade mat som vi och min värdfamilj åt. Tittade lite på tv och pratade och när Johanna åkte hem åkte jag till Becca för att gå ut! Jag var dock chaufför då jag inte var helt frisk än. Men jag hade så himla kul ändå! Vi mötte upp fyra franska au pair tjejer i Stamford och Jared och hans kompis Ralph var även med. 

I lördags jobbade jag på kvällen, dock inte alls lila länge som jag trodde så det blev utgång även igår. Nyktert och chaufför igen då jag skulle upp tidigt morgonen efter för att åka till skolan. 

Imorse var jag inte alls pigg när klockan ringde 07:00 och jag hade gått och lagt mig 03:00 på morgonen. Men det gick och jag fixade mig innan jag åkte till Stamfords tågstation för att hämta Rebecka. Hon var en timme tidig så vi åkte runt i en evighet och letade efter ett starbucks. Lektionen var helt okej! Vi redovisade våran läxa, gjorde grupparbete och tittade på en film. När vi var klara körde jag Rebecka till tågstationen igen och sen åkte jag hem till Becca. Ingen var hemma så jag slocknade i hennes säng. Jag blev väckt av henne, Jared och Beccas kompis Ian som är på besök från Beccas hemtrakter (Montana). Vi chillade ett tag och sen åkte vi och åt middag. 
Nu ska jag sova, har inte varit så här trött på länge. Godnatt!

Man kan verkligen se hur trött jag är..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0