Bra onsdag

Deanna dag var betydligt mycket bättre igår. 
Dock började den inte på topp imorse. Efter att barnen åkt till skolan satte jag igång en maskin med tvätt och gick ner till mitt rum för att somna om igen. Helt plötsligt hör jag att tvättmaskinen låter väldigt konstigt, den är precis ovanför mitt rum och det är VÄLDIGT lyhört. Ibland hör jag till och med när någon där uppe kissar på toaletten som också ligger ovanför mitt rum.. Men iallafall, efter att det konstiga ljudet började så hörde jag att det lät som att det började regna. Jag tittade upp o taket och det bara forsas ner vatten! Detta är inte första gången, den första veckan jag kom hit vaknade jag en natt av det stänkte vatten i mitt ansikte. Då hade det alltså börjat läckt så att det droppade precis bredvid mitt huvud i sängen. Men nu har vi ju en ny tvättmaskin så jag vet inte riktigt varför detta hände. Jag sprang iallafall upp och stängde av tvättmaskinen. Får se om någon kommer och kollar på det imorgon. 

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Gjort några ärenden åt min värdmamma och sen åkte jag hem till Anna som jobbade. Hennes lilla värdbarn är så söt! Han tycker om mig jättemycket, och jag tycker om honom väldigt mycket. Han vill upp i mitt knä hela tiden och idag efter att han sovit middag la han sig bekvämt i mitt knä och åt välling medan vi tittade på en film. Så himla mysigt! 
På kvällen kom Anna över och kollade på idol med mig och min värdmamma. 

Jag längtar himla mycket till fredag, för så tar nämligen jag och Anna bilen på en liten road trip till New Jersey! Vi ska övernatta hos Rebecka ända till söndag och på lördag ska vi till six flags. Det är ett jättestort nöjesfält och för mig som alltid älskar karuseller är det rena rama himmelriket! 

Just ja, jag drog ut en tand på den yngsta pojken idag! De ena framtanden håller på att växa ut (äntligen) och den liksom stötte ut tanden bredvid. Så den hängde bara på en skör tråd så vid frukostbordet imorse bad han mig att dra ut den. Det gick snabbt och smidigt och yan blir några dollar rikare imorgon när tandfen varit och hälsat på. 


Helt okej sätt att spendera dagen på! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0