Bucket list

  • Besöka minst 5 delstater
  • Besöka Ground Zero
  • Besöka Kalifornien
  • Besöka Universial studios
  • Shoppa på Victoria's secret
  • Fika på Starbucks
  • Äta på Cheesecake factory
  • Dricka ur en röd plastmugg
  • Åka till Hawaii på min resemånad
  • Hälsa på Elin i San Francisco
  • Se frihetsgudinnan
  • Se en baseball match
  • Se en Americansk football match
  • Åka "yellow cab" i NY
  • Äta frozen yoghust
  • Fira thanksgiving
  • Fira 4th of july
  • Träffa en massa Au Pair-vänner
  • Träffa Amerikanska vänner
  • Åka på roadtrip
 
Det är lite saker jag vill göra/se under mitt år i USA!

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, Hawaii är UNDERBART! Res dit om du har möjligheten! Otroligt fint och trevliga människor^^

Jag läser ganska många (väldigt många, hehe) au pair bloggar, men jag måste säga att din är ändå favoriten, även du inte har åkt iväg ännu. Jag vet inte, det är något med din blogg. Din blogg är den första av alla AP bloggar jag kollar in. Var bara tvungen att säga det! :)

Svar: Men gud vad du är gullig! Blir jätteglad av sånna här kommentarer!
stephaniekr.blogg.se

2013-08-13 @ 07:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0