Val efter stat

Jag läste en blogg där tjejen skrev att hon endast ville hamna i en specifik delstat under sitt år som Au Pair.
Jag måste säga att det är absolut inte det Au Pair handlar om. Att få bo på ett speciellt ställe bara för att få sol året runt.
Jag hade t.ex knappt hört talas om Connecticut innan min värdfamilj kontaktade mig. Och när folk frågar vart det är jag ska åka så är det inte många som har hört talas om staten. Min mamma kan t.ex inte ens uttala namnet så om någon frågar henne så säger hon bara "en timme utanför New York".
Det jag vill komma fram till är att det är familjen som är viktigast. Trivs man i familjen så spelar det absolut ingen roll i vilken delstat man bor i.


Kommentarer
Postat av: Jannica Dihlén

Håller helt och hållet med dig!
Det är absolut familjen som är viktigast och inte i vilken stat dom bor :-)
Jag har också läst några bloggar och pratat med några som är fast besluten om att dom endast vill komma till en speciell stat.

2013-08-17 @ 10:53:01
URL: http://jannicadihlen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0