100 dagar

I 100 dagar har jag nu bott i USA. 
Jag måste säga att jag är himla stolt över mig själv. Att våga mig ut i ett främmande land och bo hos en till början främmande familj. För två år sen trodde jag aldrig att jag skulle skaffa ett körkort, men idag kör jag på Connecticuts motorvägar med fyra filer i en bil stor som ett hus (inte riktigt). 
Jag har träffat en massa nya människor och vissa kommer jag förhoppningsvis ha livslång kontakt med. 

Nu är det bara 265 dagar kvar. Herregud så fort det går! 





Kommentarer
Postat av: Vera

<3 du är saknad varje dag!

Svar: Fina du! Jag saknar dig massor <3
stephaniekr.blogg.se

2013-12-12 @ 04:54:31
URL: http://vera88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0