Förlåt

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Jag har helt enkelt bara glömt bort...

Helgen, vad gjorde jag? I fredags var det tänkt att jag skulle ha en myskväll med Becca men slutade med att vi gick ut. Jag skulle dock ta det lugnt då jag skulle upp tidigt dagen efter för att ta tåget till new york. Tog jag det lugnt? Nej. 
Becca gjorde något som jag bara tror att man får se en gång i livet. Skulle kunna betala för att få se det igen dock! Hon sprang över gatan i sina höga klackar och ramlar. Det kommer en kille som hjälper henne upp, hon säger tack men jag är okej, vänder sig om och springer rakt in i en stolpe. Jag vek mig av skratt och det gjorde även vakterna och kön till klubben också!

I lördags vaknade jag efter att ha fått tre timmars sömn och tog tåget till city. Jag mötte upp Sofia och vi gick runt en liten stund innan vi mötte upp Rebecka. Vi åkte till sockerbit (en affär med svenskt godis och lite andra svenska varor), gick runt i affärer och bara upptäckte new york. Vi avslutade kvällen med middag på hard rock café som ligger på Times Square. Egentligen var det menat att vi bara skulle vara där till 18:00 typ, men timmarna verkligen bara flyger iväg när man är i nyc så vi kom inte iväg med tåget förrän 11 på kvällen. 

Idag tog vi tåget in igen och gick till rockafeller center. Det hade egentligen varit roligare att se det när det är mörkt, men vi hann tyvärr inte med det igår. Sedan gick vi till Times Square igen och tittade på allt man kan tänkas titta på. Köpte faktiskt en julklapp till mitt yngsta värdbarn och ett par mjukisbyxor till mig. Sen var det dags att släppa iväg Sofia i den gula taxin till hennes busstation och jag tog tåget tillbaka med Johanna som också var i city. 

Min helg har varit hur rolig som helst och det känns som att jag hann med mycket! Nu ska jag titta på film och sen sova efter mina ca 8 timmars sömn denna helg.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0