Frozen

Idag kom min värdmammans föräldrar och dom ska stanna här i en vecka. Ikväll åkte jag, min värdmamma, mormorn och grabbarna till en biosalong och kollade på frozen. Jag hade faktiskt höga förväntningar om den då alla som sett den sagt att den är så himla bra. Visst var den bra, men jag har sett bättre!

Igår åkte vi ett gäng tjejer till ett köpcentrum för att leta efter fula tröjor. Vi skulle nämligen på en hemmafest där den som hade den fulaste tröjan vann ett pris. Så jag, Marlise, Jared och den nya au pairen som ska ersätta Marlise förade lite hos Marlise och sen åkte vi till festen där Becca mötte upp oss. 
Efter ett tag bestämde vi oss för att åka till new york, så det blev utgång i White Plains. Det var riktigt kul! Jag tror jag la huvudet på kudden vid 04:30 imorse så jag har inte varit helt på topp idag. 

Nu är det dags att sova, imorgon blir det födelsedagsfirande för min värdmamma. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0