Julafton/Juldagen

Igår startade jag dagen med att skypa med min familj I Sverige. Första gången jag såg mormor på nästan 4 månader. Jag öppnade min julklappar som var två superfina halsband! 




Efter det åkte jag och Sofia in till New York där vi mötte upp Mathilda. Vi gick till svenska kyrkan där vi också mötte upp Rebecka. Vi var på gudstjänst och sen år vi skinkmacka, lussebullar och julmust. 
Vi satt och pratade med en massa olika folk tills klockan blev 3, och då visades Kalle Anka! Vilken lycka och vilken härlig känsla att vara i ett rum fyllt med svenskar. 





Johanna kom en aning försent och missade hela Kalle, så vi gick och åt middag innan vi tog tåget hem. 

Idag blev jag väckt av min lillkille på morgonen som sa att det var dags att öppna julklapparna. 
Barnen öppnade alla sina julklappar först och sen var det min tur. Här kollar alla tydligen på den som öppnar. Jag fick väldigt fina julklappar! I julstrumpan fick jag lite smågrejer som strumpor med någon sorts mjukgörande kräm i. Har dom på mig nu och dom är väldigt sköna! Jag fick lypsyl som jag alltid använder, ett par solglasögon och lite annat smått och gott! Jag fick också ett halsband och ett armband. Och sen kom min värdpappa och sa att han hade ännu en julklapp till mig. 
Vi gick till kassaskåpet och jag fick öppna det, där låg det ett kuvert med mitt namn på. Jag tänker inte berätta hur mycket pengar det låg i, men jag ska definitivt använda dom när mamma och bror kommer på besök! 
Nu ska vi äta frukost och bara umgås resten av dagen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0