Julklappar

Jag hatar och älskar att handla julklappar. Jag tycker nästan det är roligare att ge än att få. Men det är så himla svårt när folk inte önskar sig något! Eller när dom önskar sig för mycket.. Mitt äldsta värdbarn vill ha ett par specialdesignade Nike skor för 5000 spänn och den yngsta vill ha ett legoset för 1000 spänn. Funkar inte riktigt med den lönen jag har! 
Jag iallafall köpt en julklapp till min lillasyster för nån vecka sen och idag köpte jag till pappa. Det är inte direkt nått stort jag köpte till pappa, men jag har för mig att han gillar det! Tanken som räknas. Tänkte försöka få iväg det nästa vecka. 

Nu ska jag iväg och äta middag med Becca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0