Äntligen

Idag fick jag äntligen papper hem från polisen om att mitt register är prickfritt! Nu kan jag äntligen andas ut.
Var inne till banken idag också och betalade ambassadavgiften så att jag fick ett kvitto på det, och så fick jag ett stämplat kontoutdrag + ett papper på min ekonomiska översikt också.
Fick också ett kuvert från Cultural Care med mitt SEVIS och DS-2019, så nu har jag alla papper som jag måste ha!
Måste säga att jag har stressat upp mig alldeles i onödan. Visst kan det se mycket ut när man får listan med alla saker som ska göras men egentligen är det inte så jättemycket. Flera saker är småsaker som man kan fixa på en och samma dag. Och visumansökan fick man en jättebra mall till där det stog exakt hur man svarar på frågorna.
Men med min tur händer det väl något iallafall som gör att något krånglar till sig.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0