Ett år.

När jag ibland tänker på att jag ska lämna min fina familj och mina fina vänner i ett helt år så kan det börja tåras i ögonen. Kan ligga i soffan och titta på tv och börja smågrina åt ingenting. Brukar tänka på när jag måste säga hejdå till mamma på Arlanda och veta att det är ett helt år tills jag får se henne igen. Även fast det är så jag känner nu så är jag tvärsäker på att jag kommer ha ett helt fantastiskt år! Det kommer vara SÅ värt att vara ifrån allt i ett år. Jag kommer växa som människa något otroligt mycket. Ett år är egentligen inte lång tid. Och förhoppningsvis kommer det kanske någon och hälsar på också!

Kommentarer
Postat av: Elin

Amen sister!

2013-07-23 @ 21:19:16
URL: http://elinvs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0