Mycket gjort

Idag har jag faktiskt hunnit med väldigt mycket. 
Det började med att jag jag ringde till skatteverket och beställde hem ett personbevispapper.
Sen åkte jag till jobbet och ansökte om tjänstledigt. Det kändes väldigt konstigt att säga att jag skulle vara tillbaka Oktober 2014. Jag har alltså 2 veckors semester kvar, sen kommer jag hinna jobba en vecka, och sen kommer jag ha 2 veckors semester till och sen tjänstledigt i ett år.
Sen åkte jag till polisen och förnyade mitt pass. Under tiden jag satt och väntade på min tur ringde jag land och rike runt till en massa olika vårdcentraler och praivatkliniker och fick faktiskt en tid resan nästa vecka för en hälsoundersökning!
Sen åkte jag till banken. Jag vill höra lite om vad det innebär att ge fullmakt till mina konton åt någon. Jag fick med mig en blankett som jag och mamma ska fylla i och sen åka in med tillsammans. Jag har alltså valt att ge min mamma fullmakt över mina konton ifall jag skulle få någon räkning eller liknande när jag är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0