Au Pair video

Jag gick precis in på min profil hos Cultural Care Au Pair och såg att match #1 hade tagit bort sin matchning. Alltså var jag inget för dom och det gör mig absolut ingenting, då min magkänsla sa att dom inte var rätt. Kanske kände dom  av också att jag inte var intreserad.
 
Har iallafall försökt göra min Au Pair-video vilket inte var det lättaste. Videon blev inte så bra men den får ligga uppe tills jag gör en ny. Jag tycker det är svårt att stå framför kameran och prata. För det första vet jag inte vad det är jag vill säga, och när jag väl har kommit på något så glömmer jag bort det när jag väl ska prata.
Får se om dom på kontoret i Stockholm ringer och skäller på mig imorgon och säger att min film var dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0