Dålig bloggerska

Kul att se att det fortfarande är folk som besöker min blogg även fast jag är superdålig på att uppdatera. 
Jag mailade familjen i Kaliforninen och frågade om dom fortfarande är intresserade, och det är dom! Jag ska skypa med dom nästa helg och fråga om vi ska bestämma oss för att matcha. Det börjar nämligen bli tight med tid då dom vill att jag kommer redan i September. Då måste jag alltså säga upp mig i Juli, och Juli börjar ju redan nästa vecka! Jag vill ha en månad ledigt innan jag åker för att hinna förbereda allt och hälsa på min familj i Norge. Därför måste jag säga upp mig i Juli för att kunna sluta i Augusti. 
 
Jag ringde in till Cultural Care Au Pair idag för att höra hur det går med min matchningsprocess. Jag hade nämligen inte fått någon matchning på nästan 3 veckor, men när jag ringde sa hon att jag har varit inne i en matchning enda sen i fredags, bara det att jag inte hade fått något mail om det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0