Skypesamtal med match #1

Nu har jag precis pratat med familjen från New York. Det var en mamma, en pappa, en dotter på 16 år och tvillingpojkar på 13 år. Den ena pojken har Down Syndrom.
Det verkade vara en jättehärlig familj, men jag vet inte om det är något för mig. Jag hade tänkt mig lite lägre åldrar och så är jag inte helt säker om jag hat vad som krävs för att ta hand om en pojke med speciella behov. Föräldrarna var hur trevliga som helst så jag ska ge det ett försök till. Jag vill gärna prata med barnen innan jag bestämmer mig. När de är så pass gamla tror jag att det är viktigt att man har en kemi redan från början. Jag ska maila in till kontoret i Stockholm och berätta att jag har pratat med dom, och förklara hur jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0