Godkänd och antagen till programmet hos Cultural Care Au Pair

Precis som rubriken säger är min ansökan nu godkänd! Nu väntar jag bara på ett brev med mina inloggningsuppgifter för att kunna logga in på min profil och börja matchningsprocessen. Nästa steg för mig är att göra en video, vilket jag inte ser fram emot. Jag har himla dålig fantasi och har ingen aning om vad jag ska säga eller vad jag ska göra i videon. Får hoppas att jag hittar lite inspiration till en bra video.
 
Mamma är dock inte lika glad som jag. Visst tycker hon det är kul att jag äntligen ska få göra något som jag längtat så himla mycket efter, men samtidigt tycker hon att ett år är väldigt lång tid att vara ifrån sin dotter. Och det kan jag absolut förstå. Men det här är någonting som jag vill göra för min egen skull. Bli mer självständig och stå på egna ben. Kommer självklart att sakna min fina mamma, men vi får tänka på hur glada vi kommer bli att få se varandra igen när mitt år är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0