Söndagsångest

Precis som rubriken lyder, den hederliga söndagsångesten är här. Det hade varit så himla skönt om helgen hade varit en dag längre. Dock hade inte plånboken tyckt om det lika mycket.
På tal om plånbok, jag ska lämna in min bil på verkstaden imorgon och jag hoppas och ber till gud att det inte blir allt för dyrt. Det är min AC som spökar, så det spelar nog ingen roll hur mycket jag bönar och ber för det kommer svida i plånboken ändå.
 
Just nu skriver jag den här bloggen utan några läsare, och det är för att jag inte har marknadsfört den. Jag vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg som precis kommit igång och inte har skrivit så mycket. Men när min ansökan hos Cultural Care Au Pair har blivit godkänd så har jag lite mer att skriva om, och då ska jag göra reklam för min blogg!
 
Nu ska jag sova, och när jag vaknar upp är det måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0