Mördar-Mike

Mike visade ingen nåd idag heller. Ville både både skratta och gråta och spy på samma gång, så jobbig var träningen. Välbehövligt dock!
Vi kom iallafall fram till att vi skulle höras nästa gång jag går ut i Stamford då han tydligen är vakt på någon utav klubbarna. 

Idag ska jag kanske åka till New York. Becca ska hämta upp sin bror på flygplatsen då han ska spendera Thanksgiving här. Jag erbjöd mig att följa med så hon slipper åka själv till NY på kvällen. Vi får se hur det blir med det! 
Nu blir det en snabb powernap då det av någon konstig anledning inte blev mycket sömn inatt. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej !
Jag är 20år och super sugen att åka som aupair !! Men man har ju killen här hemma.. Såg att du hade förhållande när du åkte hur fungerar de ??? Är super nyfiken de är nämligen de enda som får mig att stanna hemma !

Svar: Hej Emma! Vad roligt att du vill åka, tycker verkligen att du ska göra det! Mitt förhållande tog slut innan jag åkte, men jag har vänner här som är i förhållanden. Vissa går det bättre för än andra. Skypar man mycket och håller kontakten kontinuerligt så tror jag att det fungerar jättebra! Låt inte ett förhållande hålla dig borta från dina drömmar, är ni menade för varandra så kommer det garanterat hålla! :)
stephaniekr.blogg.se

2013-11-27 @ 13:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0