Paket

Dagen har varit rätt bra idag. Glada barn gör allt så mycket bättre. 
På förmiddagen hämtade jag upp Sofia för att åka till Marshall's. Jag hittade ingen vinterjacka men däremot hittade jag ett par skor. 210 svenska riksdaler fick jag ge för dom. 
När jag gick ut för att vänta på grabbarna som kom med bussen såg jag något stort och grönt i brevlådan. Sprang dit på en gång och det var ett paket till mig från mamma! Grinade en skvätt och la det på mitt rum. Ville öppna det i lugn och ro utan två nyfikna killar. 
Kom efter att ha hämtat mamman från tåget och gick raka vägen till mitt rum för att öppna det. Grät ännu mer när jag öppnade det. Jag hade önskat mig té som jag sett att folk lagt upp på Facebook/instagram (den sorten fanns inte innan jag åkte). Så jag fick två sorters té, en tomte, en skvallertidning, ett ljus formad som en tårta med 4 små ljus som man ska sätta i tårtan av mormor och ett kort. Det var mitt första paket hemifrån och det var nog det bästa som hänt sen jag kom hit. Tack mamma, det var jättebra saker!

Nu ska jag hämta upp värdpappan från tåget och sen ska jag möta upp Johanna och en tysk tjej som jag aldrig träffat. Vi ska äta middag och sedan gå på bio. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0