Rooftop party

Här var det tomt. Har helt glömt bort bloggen i några dagar. 
Igår var det Beccas födelsedag och vi gick ut i NYC. Klubben var SJUK! Den var på takvåningen och empire state building låg precis bredvid. Vi träffade en kille i kön som vi hängde med lite och han köpte drinkar till oss. I vanliga fall hade jag inte tagit emot drinkar (tycker synd om stackarn som tittar på sitt kontoutdrag dagen efter och inser vad han gjort), men den här snubben var rik. Så så kunde jag ta det. Sedan kom Jared och hans kompisar och vi fick ett VIP bord. Det stog stora flaskor alkohol på bordet och så fort som var slut kom det in nya. 
Det stog lättklädda tjejer på podium som dansade och det var unga tjejer som satt i knät och gned sig på äldre herrar. Vissa hade balklänningar och vissa hade jeans och t-shirt. 
På tåget in till new york träffade vi två tjejer som jag tyckte att jag sett förut och det visade sig att dom också var au pairer. Så dom kom lite senare till klubben och då dansade vi tills det vag dags att åka hem. 

Nu ska jag kolla på idol som äntligen kommit upp på swefilmer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0