Alltid är det något

Imorgon ska ju jag som sagt till Boston. Perfekt dag tänkte jag då jag alltid får mina pengar på lördagar. Jag har en Chase-app (chase är min bank) där jag tar kort på min check jag får varje fredag, och då kommer pengarna in på lördagen. Men idag funkar det tydligen inte. Det står att jag redan använt mig av den checken vilket jag inte har. 
Och de $30 jag har på kontot räcker inte ens till bussbiljetten. Så alltså måste jag och min värdpappa gå upp extra tidigt imorgon för att ta ut pengarna innan vi hämtar upp Clarissa, för att sedan åka till tågstationen. Suck!

Annars då? Jag har inte gjort ett smack idag. Har varit så himla trött! Gick och la mig igen vid 09:00 och vaknade vid 12:00.. Somnade sedan vid 14:30 igen och sov till 15:45. Och ändå är jag fortfarande trött!
Dock har jag sovit oroligt de senaste veckorna. Somnat sent och vaknat flera gånger per natt, så jag kanske tog igen all sömn idag!

Idag är också första fredagen jg jobbar sent. Värdflräldrarna är och äter middag med ägarna av huset som vi bor i. Dom hyr huset eftersom att dom redan äger ett hus i Oregon. Men jag klagar inte! Har ju inte jobbat en enda helg sen jag kom hit och jag ska ju även vara ledig denna helg också. 
Nästa helg ska jag dock "jobba". Grabbarna ska ha halloween party så deras klasser kommer. Dom har slagit på stort och köpt pumpor för 600 spänn och rökmaskiner m.m. Så jag ska hjälpa till på festen är det tänkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0