En till fråga

Fick en fråga ifall jag får ta kort på mitt rum och ifall jag varit i New York ännu. 

Som jag skrev i inlägget innan så vill mina värdföräldrar vara privata. Det vill säga inga bilder på eller i huset, namn på barnen eller föräldrarna och inga bilder på barnen. 
Jag har varit i New York två gånger sen jag kom hit. Första gången på en baseballmatch och andra gången gick jag bara runt i staden. 
Eftersom att jag bara bor en timme bort med tåg till NY så kommer det definitivt bli fler resor dit. Det ska bli kul att åka in till NY vid jul och se julskyltningarna!

Kommentarer
Postat av: Malin Moll

Vill någon i din värdfamilj lära sig svenska? Jag menar om du lär ut dom några ord?

Svar: Hej Malin! Dom kan fråga mig någon gång ibland vad ett ord betyder. Och dom är mycket intresserade av hur vi firar våra högtider i Sverige.
stephaniekr.blogg.se

2013-10-23 @ 12:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0