Framsteg

Den här dagen har varit så SJUKT underbar! Idag har grabbarna varit änglar verkligen hela dagen. Dom har varit snälla mot varandra, lyssnat på mig och bara varit allmänt glada. Till och med när mamman kom hem så uppförde dom sig. På kvällen när det var läxläsning och armbandsbyssel satte sig den yngsta i mitt knä, vilket han gjorde med en förra au pairen. Sen satt den äldre killen i mitt knä resten av kvällen typ.
Detta är verkligen ett framsteg. Jag vet att dom säkert kommer vara bråkiga imorgon men det är dom bra dagarna som väger upp dom dåliga. Och det kändes skönt för mig också att slippa vara en bitch och bara säga åt dom vad dom inte får göra. 
Jag fick också höra väldigt fina ord från min värdmamma också. Att jag jobbar hårt, att jag är tålmodig med grabbarna och att jag är stöttande. 
En riktigt bra dag med andra ord! Fick undan all min tvätt också vilket kändes skönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0