Monday

Idag var jag äntligen till postkontoret och skickade iväg sakerna till Sverige. Dock tänker jag aldrig skicka något tungt då bara 3 tröjor kostade 24$ att skicka. 
När kidsen kom hem så lekte vi ute en stund och sen om en tjej som heter Becca. Hon var Hannahs (den förre au pairen) absolut bästa vän här. Hon kommer från Montana i usa men jobbat som private nanny åt en familj här. Vi åkte till gymet där jag tog över hennes medlemskap, så imorgon ska jag träna! 
Efter det åkte vi med grabbarna för att äta middag. Värdföräldrarna var tvungna att gå igenom några viktiga papper i lugn och ro så därför tog vi med dom. 
Nu när Hannah har åkt hem så kunde jag äntligen ta ner hennes foton ur ramarna och sätta in mina foton. Dock så behöver jag lite fler ramar så ska nog försöka att besöka Ikea snart. Kanske imorgon? Den som lever får se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0