Rainbow balloons

Något som är sjukt poppis här är rainbow balloons. Jag tror varenda unge här har det. Även jag haha! Det är armband som man gör själv. Lillkillen älskar det. Vi gjorde några imorse innan han gick till bussen. Jag livade honom att kolla upp på youtube hur man gör fiskbensarmband och att jag skulle göra några tills han kom hem. Sagt och gjort så har jag suttit hela morgonen med det..

Nehe, nu ska jag nog tvätta mina kläder. Har ju inte allt för många tröjor att träna i så idag ska jag bara stanna hemma och tvätta. Kanske åka till Marshall's och titta efter vinterskor efter att jag skjutsat värdpappan till tåget. Ja, så får det nog bli. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0