Starbucks

Idag var jag på gymmet och stog på crosstrainern tills svetten sprutade. När jag kom dit var även Lea och Marlise där så då hade jag nån att träna med också! Började jobba vid 16:00 som alltid, skickade ett sms till min värdmamma och frågade om jag skulle hämta henne samma tid som vanligt. Inget svar. 16:55 ser jag att taxin svänger in på tomten. Min värdmamma hade glömt sin mobil hemma och ville komma hem tidigt då dom varnade för storm. Så 55 minuter jobbade jag idag på eftermiddagen, helt okej.
Nu på kvällen kom Clarissa och hämtade upp mig för lite kaffe på Starbucks. Vi satt och snackade skit i ett par timmar innan hon körde hem mig. 
Imorgon ska jag släpa mig till gymmet igen. Ska försöka träna mån-tors varje vecka. Vi får väl se hur länge det håller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0