Walking gets boring when you learn how to fly

Gårdagen var inte kul. Grabbarna lyssnade inte ett dugg och blev galna när jag sa ifrån. Igår sa dom att dom hatade mig, idag var jag världens bästa. 

Igår hämtade jag även upp en svensk tjej som kom i måndags, som bor ca 5 min från mig. Jättetrevlig tjej!  Vi satt på starbucks och pratade i någon timme och sen visade jag henne gymmet. Slutade med att hon blev medlem och vi båda två har en lektion med personlig tränare på måndag. Vad har jag gett mig in på?!

Den här dagen har varit helt okej. Jobbade 10 timmar vilket är ovanligt, men tiden gick snabbt! Imorgon är sista arbetsdagen och sen bär det av till Boston!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0