Bra dag

Denna dag har gått bra! Pojkarna har hållt sams mestadels. Jag är fortfarande lite försiktig med att säga ifrån då allt är väldigt nytt för alla. När dom kom hel från skolan så badade vi i poolen. Jag lovade tydligen igår att jag skulle bada, även fast det var svinkallt.. Sen gick vi in och lekte och tittade lite på tv osv. 
Pappan skulle hämta mamman vid tågstationen 18:45. Dom var inte hemma förrän 20:45.. Alla möjliga tankar for omkring i huvudet. Pratar dom om mig? Tycker dom att jag gör ett dåligt jobb? Vill dom gå in i rematch? Ja ni hör ju.. Jag är väldigt självkritisk och tror alltid det värsta. Men så var inte fallet. Pappan hade kört vilse och kommit sjuuuukt mycket för sent till tågstationen. Dom hade fått slut på bensin + att jag hade ringt och sagt att mjölken var slut så dom var tvungna att handla. 
Iallafall, när dom kom hem sa mamman att dom pratat om hur duktig jag är. Att jag tar egna initiativ och att jag alltid frågar mig fram. Dom var också imponerade över hur fort jag fick kontakt med andra au pairer. Det kändes SÅ bra att höra. 
Nu ska jag titta på svenska hollywoodfruar och sen sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0