I knew you were trouble when you walked in

Sista monsterpasset! 12 timmar blev det idag. Imorgon ska han äntligen till skolan. Inte för att jag inte tycker om honom/dom, för det gör jag! Men att hela tiden vara på sin vakt och försöka hitta på saker i 12 timmar är utmattande. 
Imorgon har jag iallafall något att se fram emot. Jag ska hämta upp en australienska för lite shopping! Det behövs efter dessa tre långa dagar. Ska köpa lite baströjor som jag kan träna i, eftersom att jag inte tog med några. Nästa vecka SKA jag köpa träningskort. Skulle egentligen ha gjort det denna vecka men efter helgen i NY fanns det inte riktigt pengar till det. 
Skulle ha skickat ett paket hem också men det får bli nästa vecka det med. 

Nu ska jag läsa "fifty shades darker". Får se om den är lika bra på engelska som på svenska!

Kommentarer
Postat av: Vera

Jag saknar dig!
Men det är roligt att läsa om dina dagar.
Puss till dig! <3

Svar: Och jag saknar dig!!
Kom hit!
Puss <3
stephaniekr.blogg.se

2013-09-26 @ 04:46:04
URL: http://vera88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0