LCC meeting

Imorse hade jag ställt klockan på 18:30. Skypade med mamma lite och gick sedan upp för att kolla om vi skulle åka till kyrkan eller inte. Min värdmamma skickade sms till mig igår att det kanske inte skulle bli nått då lillkillen hade feber. Det hade han idag också så det blev inget. Istället åkte dom till doktorn med honom, han har fått något virus där man får blåsor i halsen tydligen. Så denna vecka får han vara hemma med mig. 
På dagen tog jag med storkillen på mitt första LLC meeting. Det var ju som sagt Apple picking. Det var rätt kul faktiskt. Först matade vi alla djur som fanns där och sen tog vi en traktor med vagn upp till fältet där vi plockade äpplen.
När vi kom hem så följde jag med mamman till Costco. I den affären har dom verkligen det mesta! Allt från elektronik till mat. Och allt köper man i supersize förpackningar. Jag lurade på mamman att köpa havregrynsförpackningar så att jag kan äta det till frukost. Känns inte som att jordnöts-cheerios är nått man borde äta till frukost.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0