Today's the day

Idag är dagen jag väntat på i så många år. Har fortfarande inte riktigt fattat det.

Har precis kommit upp till rummet efter att ha ätit frukost. Hotellfrukost borde man få varje dag. Jag har skickat iväg ett mail till min värdfamilj nu innan jag åker. Vet inte när jag får tillgång till internet, men skrev att vi ses på lördag. Det känns helt galet att skriva så!
Nu ska jag nog sova en timme till innan vi beger oss till Arlanda.
Till er som har kommenterat men inte fått något svar, det är inte för att vara dryg, utan jag bloggar mest från iPhone/iPad och det går inte att svara på kommentarer.. Men jag uppskattar kommentarerna väldigt mycket!

Jättetrött tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0