Trivsamt

Jag känner mig verkligen hemma här. Barnen slåss om att få sitta bredvid mig och jag kommer överens med föräldrarna hur bra som helst. Har suttit i köket med min värdmamman nu ikväll och pratat om allt mellan himmel och jord.
Jag försöker även visa framfötterna så mycket som det går. Som att plocka ur diskmaskinen på eget initiativ och vara självständig när det gäller att komma underfund om nya saker. Igår stog jag i duschen i 5 minuter efter att jag var klar bara för att komma på hur man fick av den där jäkla duschen. Komplicerat!
Imorgon är det min första jobbdag. Börjar vid 7 och följer med killarna ut till vägen vid halv 9 för att vänta på bussen. Sen är jag ledig fram till 4. Pappan jobbar ju hemifrån så imorgon ska han visa mig dom ställena som jag kommer behöva köra till ofta. Jag ska också få prova köra lite här för första gången. Bilen är verkligen ett monster, så himla stor! Om det är fint väder ska jag nog ta mig ett dopp i poolen också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att du trivs! :)

2013-09-10 @ 15:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0