Maury Povich

Ikväll hade vi LCC-möte. Vi var många LCC-grupper som tog en buss till Stamford där vi skulle se talk showen Maury Povich! För er som inte vet vem/vad det är (vilket inte jag heller visste innan detta) så är det exakt likadant som Jerry Springer. Den enda skillnaden egentligen är att det inte är samma programledare. Jerry Springer spelar föresten in sin show i samma studio som vi var i. 

När vi kom dit blev våra väskor igenomkollade och vi fick gå igenom en en metalldetektor eller vad det heter. Sen fick vi sätta oss i ett rum där vi fick pizza och kolla på tv medan vi väntade. När vi satt där kom vakten och frågade om jag ville ha mer pizza. Jag sa nej tack men frågade om det inte fanns något att dricka. Han sa att det fanns en läskautomat som jag kunde gå till. Så
Han tog mig i handen (?) och gick med mig till läskautomaten. Han var väldigt lång, mörk och musklig. Han gav mig pengar och bad mig köpa en snickers åt honom, vilket jag tyckte var lite konstigt. På vägen tillbaka till väntrummet gav han mig en väldans många komplimanger och frågade lite frågor. Han sa att han definitivt skulle komma till Sverige någon gång. 

Väl inne i studion stog det en kille som gick igenom när, hur och var vi skulle applådera, bua och heja. I början skulle vi titta på scenen, där ingen stog, och göra alla olika sorters ljud som dom sen skulle klippa in. Dagens avsnitt handlade om pappor som förnekade att barnen var deras. Det var faktist väldigt kul även om man inte direkt hörde så mycket vad dom sa då man var tvungen att göra en massa ljud hela tiden. 
I slutet av showen säger Maury att han hat en överraskning till oss, att det sitter en känd komiker i publiken som hade klätt ut sig. Och upp på scenen kommer Cathy Griffin! Kanske ingen superkändis som alla känner igen, men jag vet vem hon är och tyckte det var lite coolt. 

Nu ska jag titta på paradise hotel och sen sova, natti. 

Maury Povich


Cathy Griffin



Även fast jag ser ut som skit på denna bild så bjuder jag på den. Vi skulle ta kort på oss och då hoppar det fram en kille som också ville vara med, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0