Another snow day

Jahapp, ännu en dag med snö och utebliven skola för grabbarna. Alltså vet ni hur svårt det är att aktivera två energiska pojkar? Vi spelade iallafall lite spel, tittade på film och sen hade den äldsta killen en kompis över så då gick vi ut och byggde en tunnel i snön. 
Sen fick jag sms av Sofia som ville komma ut ur huset och det nappade jag på! Vi åkte till Panera Bread och åt middag. Sen åkte vi till mataffären då jag skulle köpa mjölk. Hittade då NY Yankees tröjor som souverniraffären inte hade fått sålt, så då sålde dom ut dom där. Så jag köpte en, antingen för att ha som minne eller också för att ge bort! Tror ändå inte att jag kommer använda den, men det kan ju vara kul att ha!

Kollade på paradise hotell finalen ikväll också. Orkar inte ens kommentera det, så dåligt var det. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0