Arg, besviken och lite ledsen.

Jag är så himla förbannad just nu. Tänkte att jag skulle vara duktig och boka hotell i Washington DC som jag ska till när mamma och Marcus kommer. Jag trycker på agree and book och då kommer det upp att bokningen inte kunde genomföras, men att jag skulle prova senare. Jag gick då in på mitt konto bara för att kolla så att dom inte dragit några pengar. Men det hade dom såklart gjort.
Min värdmamma ringde till företaget jag bokade genom och vi satt i telefonkö i 30 min innan vi helt plötsligt blev bortkopplade. Vi provade då att ringa till själva hotellet men dom kunde inte hjälpa oss då jag bokade det genom Orbitz.com.
Min värdmama ska prova att ringa igen imorgon. Funkar inte det så har jag precis förlorat 2500 kr.
Hoppashoppashoppas verkligen att jag antingen får ett rum eller mina pengar tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0