Bra måndag

Direkt efter att jag kom hem imorse efter att ha släppt av Värdföräldrarna på tågstationen och väckt ungar så ringde Becca och sa att hon stog på våran uppfart. Så efter att vi skickat iväg killarna till skolan åkte vi och åt frukost. 
Vi hängde hos mig ett tag och när Becca åkt pratade jag med mamma i Skype. 
Nu på kvällen träffade jag Becca för middag och sen åkte vi bara runt ett tag och gjorde ingenting. Vi skulle fylla på spolarvätska i bilen och det tog oss en kvart att komma på hur man öppnade motorhuven. Till och med mannen som jobbade på bensinstationen försökte hjälpa oss men han gav upp till slut. 
Nu ska jag sova och imorgon ska jag förhoppningsvis klippa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0