Coco Nail Spa

Idag fick jag ett ryck och åkte och fixade mina naglar. Det blev gelénaglar i färgen ljusrosa. Gillar att ta ljusare färger då man lätt kan måla över det med någon mörkare färg. 
Efter det träffade jag upp Becca som hade varit och klippt sig. Vi åt lunch och gick runt lite i affärer. 
Nu på kvällen jag jag varit på au pair möte, Becca fick lov att hänga med också. Vi möttes upp på ett café och det var supertrevligt! Träffade några nya tjejer som kom hit denna månad. Jag, Becca och Johanna ska antagligen gå ut på fredag, så två av de nya tjejerna följer med. Det ska bli trevligt! 
Nu ska jag i vanlig ordning kolla en film och sen sova, natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0