Ekar

Här ekade det tomt! Jag sa ju att jag skulle uppdatera i lördags med gjorde visst aldrig det..
Jag mådde iallafall inte så bra på lördagen och sov ända till fyra på eftermiddagen hehe.. Sen jobbade jag några timmar på kvällen då mina värdföräldrar var ute och åt middag.
Iallafall, det jag hade tänkt att jag skulle uppdatera er om var en sak på hände på alla hjärtans dag. Jag och min värdmamma tog med oss kidsen till Subway för att äta lunch. På parkeringsplatsen var det en plogbil som plogade bort allt slask. Tydligen skvätte det upp slask på min värdmamma så hon tittade lite argt på killen som körde. Då vevade han ner rutan och frågade om hon hade problem och om han kunde hjälpa henne med något. Min värdmamma svarade tillbaka och dom började skrika fula ord till varandra. Jag fortsatte att gå med den yngsta (han blev lite rädd) mot ingången och hörde hur bilden kom mot oss. Jag fick alltså lyfta upp honom och springa åt sidan för att den här killen försökte köra över oss (??). Min värdmamma ringde polisen som kom och hon gjorde en anmälan. 
På kvällen gick jag och Becca ut i Stamford. Vi tog tåget dit och när vi var framme sa Becca att hon hade glömt sitt leg hemma. Kul.. Vi hade iallafall turen på våran sida och kom in ändå! Det var riktigt kul, men mådde som sagt inte så bra på lördagen...
 
Annars då? Har gått och blivit sjuk. Ont i halsen och feber. Och med min tur så snöade det ju såklart idag så ungarna var hemma från skolan. Och min värdmamma är också sjuk och var tvungen att jobba hemifrån, så det blev 10 långa timmars arbete och jag var ju inte direkt på topp. Är inte helt lätt att aktivera två energiska pojkar när man själv är halvdöd. Men jag överlevde dagen och gick och la mig i två timmar efter att jag slutat.
 
Nu ska jag försöka få igång Familjen Annorlunda på datorn, hoppas det funkar! Vissa program funkar, och vissa inte. På iPaden är det bara 3an och 6an som det funkar att titta på.
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0