Finns inte många som du

Innan jag åkte iväg som au pair så hörde man historier om folk som träffat sina bästa vänner på sin resa. "Det kommer säkert inte hända mig" tänkte jag. Men tänk att det gjorde det!
Rebecka, som jag flög med tillsammans hit och har träffat kontinuerligt under tiden här, är en av de mest fantastiska vänner jag träffat! 
Jag beundras över att hon är så himla smart och tålmodig. Hon har funnits för mig när jag haft det jobbigt och jag har försökt funnits för henne så mycket jag bara kan. Och så har vi ju ganska roligt när vi ses också! Vi är inte alls så himla lika varandra egentligen, och det är nog det som gör att vi klickar så bra! 
Och vet ni vad det bästa är? Hon bor ca bara 40 minuter ifrån mig hemma i Sverige! Brukar åka till hennes stad och shoppa ibland, och hur bra är det inte då att jag har en vän som jag kan trakassera samtidigt? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0