Niagara fallen och sorgliga avsked

Idag sa jag hej då till Marlies. Det var inte roligt alls faktiskt. Jag trodde inte att jag skulle bli så ledsen då jag har vant mig lite med att vara ifrån henne då hon har varit på sin resemånad, men jag blev riktigt ledsen och kunde inte hålla tillbaka tårarna.
 
Idag bokade jag även Niagara fallen kursen! Så nu är det klart. Man fick välja om man ville vara på den Amerikanska eller Kanadesiska sidan och jag valde att se det i Kanada. Ska bli himla häftigt att se det.
 
Imorgon ska det tydligen bli "storm" igen så idag har vi varit i mataffären och bunkrat upp med allt vi behövde. Min värdpappa ska iväg till Colorado imorgon och åka skidor. Han gjorde samma sak förra året och då blev resterande av familjen insöad i 4 dagar. Och då menar jag verkligen insnöade. Jag har sett bilder och snön var lika högt upp som jag är hög. Vilket är 1.62 meter långt. Så det skulle ju inte förvåna mig om det blir samma visa denna gång!
 
Nu ska jag titta på Paradise Hotell, har hört att det ska vara spännande idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0