Snö på riktigt

Ännu en snödag.. Men denna dag har faktiskt gått rätt fort! Vi har bakat, spelat spel, tittat på film och sytt! Jag vet inte varför men dom har fått för sig att det är roligt att sy. 

Annars då? Ser bilder som Rebecka lägger upp på instagram/Facebook på hennes familj som är här och längtar efter att mamma och lillebror kommer mer än någonsin. Har en app som räknar ner tills dom kommer hit och jag stirrar mig blind på den. Har kollat säkert 10 gånger idag och varje gång har det stått 128 dagar. 4 månader. Det är en väldigt lång tid och just nu känns det som en evighet. 
Nu ska jag titta på american idol och sen ska jag sova. Det lär behövas eftersom att kidsen är hemma imorgon också! 








Idag fanns det faktiskt anledning till att stanna hemma. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0